Följ oss på facebook, skicka ett mail eller ring!

Vill du bli medlem i Vespa Club Hälsingborg ta kontakt med vår sekreterare/medlemsansvarige Ola Pihlblad på Mail: medlem@vespaclubhelsingborg.se eller telefon +46 705 824282 (Ola Pihlblad). Årsavgift för 2024 är rimliga 150kr.
Vi finns idag främst på Facebook där vi annonserar aktiviteter och rideouts. Följ oss gärna där för att interagera med oss & andra scooterälskare. Även här på hemsidan kommer vi löpande annonsera om aktiviteter och medlemsförmåner samt lite senare ett medlemsregister.
annons

BEHÖVER DU EN VETTIG VERKSTADSHANDBOK?

KLUBBEN HAR VERKSTADSHANDBÖCKER FÖR GAMLA VESPOR ATT SÄLJA. PRISET ÄR 135KR/ST + PORTO. BOKEN SOM OMFATTAR FYRA MODELLER KOSTAR 250 KR + PORTO

KONTAKTA OLA PIHLBLAD VID INTRESSE

E.post: medlem@vespaclubhelsingborg.se
Telefon: +46 705 824282